e77e58a0 |
Merhaba , 10haftalık hamileyim genetik tarama yaptırıp yaptırmamakta kararsızım sadece ikili tarama yaptırıp sonucu mu beklemem gerekiyor ve ikili tarama 12.haftadan itibaren yapalım dedi doktorum. Ne yapmalıyım…?
e77e58a0 |
Merhaba , 10haftalık hamileyim genetik tarama yaptırıp yaptırmamakta kararsızım sadece ikili tarama yaptırıp sonucu mu beklemem gerekiyor ve ikili tarama 12.haftadan itibaren yapalım dedi doktorum. Ne yapmalıyım…?
2 li tarama ve detaylı ultrasonu da yaptırmanızı tavsiye ederim.. Ne olursa olsun kötü bir sonuç da alsam doğurucam zaten ne gerek var gibi bi düşünce oluyor ama anne karnındayken müdahale edilip çözülecek bir rahatsızlığı olursa ve doğunca herşey için geç kalınırsa bu sefer de keşke yaptırsaydım pişmanlığı olur.. O yüzden erken teşhiş hayat kurtarır, doktorunuza güvenip yaptırın kesinlikle...