eaa44a8f |
Allah aşkına bı yardımcı olun kızım tam 40 gunluk oldu asırı degıstı gaz cıkardıktan sonra deli gibi aglıyor aklımı yıtırcem neredeyse
eaa44a8f |
Allah aşkına bı yardımcı olun kızım tam 40 gunluk oldu asırı degıstı gaz cıkardıktan sonra deli gibi aglıyor aklımı yıtırcem neredeyse
Şu an 1 aylık bebeğim ufaktan başlıyor bizimde gaz sorunumuz, gündüz gayet iyi, gece uykuya zor geçiyor.. Her yemeğime kimyon koyuyorum gaz yapmasın diye, her emzirmede gazını çıkarıyorum diğer memeye geçerken bile.. Kızımda relaktaz damla kullanmıştım, bi arkadaşın bebeği kolikti onunla rahat ettik dedi gerçekten baya etkili, size de tavsiye ederim..