Merhaba sütle beslenemedik yetersiz geldiği için ve su oranı fazla olduğu için sütümün takipli dr mamaya geçmemizi önerdi Aptamil ar kullanıyoruz eve süte göre daha az kusuyor fışkırmıyor ama yine kusuyor motis kullandık gaviscon kullandık işimize yaramadı ne yapmam önerilir @ferza ebe önerin nedir? Evolvial ar de önerildi ama bilmiyorum sizin düşüncenizde merak ediyorum
Ferzan ebe Reflü için en iyi mama hangisi?
Cevaplar
Bizde ar kullanıyoruz hepsini içirmeden ilk yarı da bi gazını çıkartın sonra kalanını verin bitince tekrar gazını çıkarın ama dik tutmayın çok fazla yan tutun