Merhabalar, bebeğim ilk doğduğunda emziği çok güzel emdi. Şuan 3,5 aylık asla ağzına almak istemiyor. Sadece meme emmek istiyor. Philips avent aldım. Kullanamıyoruz. Tavsiye edebileceğiniz emzik çeşidi var mı? Emzik vermeli miyim ileride benim için kolaylık olur mu? Ya da emzik verdiğimde meme reddine gider mi ? Hiç bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Emzik tavsiyesi
Cevaplar
Sizde de emerken ısırma var mı ya. Aklımı alıyor damağıyla ısırıp 😅