Oğlum 3 aylık zararlı diye emzik vermemiştim doktor yenidoğan zamanında emmeyi kavradı verebilirsin demişti birkaç kere attı üzerine düşmedim. Her tarz emziği aldım (avent, wee kauçuk-damaklı, tek parça vb) ev de emzik koloksiyonu oldu ve sürekli fırlatarak atıyor. Bazen de öğürüyor çok zorlarsam. Beni emzik olarak kullanıyor ve sürekli uyurken bile aranıyor birkaç dakika emip bırakıyor. Göğsüme koydum, şırıngayla süt verdim, süt sürdüm, ısıttım vs. Ne yapmam gerekiyor sürekli bana yapışık ve ikinci aydan beri gündüz uykularımız tam bir savaş ortamı. Gece de emme hariç sabaha kadar uyuyor. Gündüz uykusu var ve uyuyamadığı için sürekli ağlıyor. Ne yapmam gerekiyor? Barii emzik tutsa rahatlarım belki.
Emzik reddi ve uyku düzeni
Cevaplar
su an oğlum bütün gün emzirsem emecek durumda, uyurken emiyor uyanınca yine emmek istiyor sürekli emziriyorum sanki yenidoğan, bir ara etrafa bakmaktan emmek aklına gelmiyordu aç kaliyor mu diye düşünüyordum şimdi emmekten bakınmaya vakit kalmıyor hahah 16. haftalık su an