Emzik reddi ve uyku düzeni

iremnazli859 profile picture

iremnazli859 |

Oğlum 3 aylık zararlı diye emzik vermemiştim doktor yenidoğan zamanında emmeyi kavradı verebilirsin demişti birkaç kere attı üzerine düşmedim. Her tarz emziği aldım (avent, wee kauçuk-damaklı, tek parça vb) ev de emzik koloksiyonu oldu ve sürekli fırlatarak atıyor. Bazen de öğürüyor çok zorlarsam. Beni emzik olarak kullanıyor ve sürekli uyurken bile aranıyor birkaç dakika emip bırakıyor. Göğsüme koydum, şırıngayla süt verdim, süt sürdüm, ısıttım vs. Ne yapmam gerekiyor sürekli bana yapışık ve ikinci aydan beri gündüz uykularımız tam bir savaş ortamı. Gece de emme hariç sabaha kadar uyuyor. Gündüz uykusu var ve uyuyamadığı için sürekli ağlıyor. Ne yapmam gerekiyor? Barii emzik tutsa rahatlarım belki.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

zeynep profile picture

uyku-uyanıklık pencerelerini takip edin ayına göre uyanıklık aralığı değişiyor, uyku sinyallerini de araştırın benim ilk başlarda uykusu geldi dediğim yer çocuğun son noktasıymış meğer uykuya dalmakta güçlük çekiyordu, zorla uyuyup azıcık uyur sonra dinlenemediği için huysuz uyanırdı sürekli bir mızırdanma, bu olayı çözdüm işe yaradı gerçekten şimdi 4. ayına girecek mi diye neden bilmiyorum dalganıyor bazı günler uyku saatlerinde uyumuyor ve huysuz oluyor ama tünelin ucundaki ışığı gördüm yani ben uyku sinyalleri ve uyanıklık penceresi takibi ile tavsiye ederim araştırın

Emzik reddi ve uyku düzeni için cevap | Momy