Ek gıda

539a13b1 profile picture

539a13b1 |

Benım kızım 5 aylık doktor randevusu var 2 sonra ek gıdaya başlatır mı Bılmıyorım oturmaya da daha başlatmadı doktoru ben ek gıda böle patates havuç kabak o tarz seylerı hep haşlayıp mı verdınız ben o kafada degılım ben ne yersem onu yesın tatsız tütsuz yemesın ya ıllakı yag salça tuz o kadar olmayacak ama zaten ezecez ya da püre yapacaz benım gıbı düşünen anneler var mı ya da olup da nasıl ılerledınız

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Merhaba, 3 çocuk annesiyim, oğlumda, kızımda sadece alerji riskine karşı 2 gün deneyerek besinleri tattırdım... 2 günde bir diğer denediklerimi de içine ilave ederek yedirdim.. İlk etapta tuzsuz salçasız, az bi su ilave ederek suyunu çekene kadar pişirip verdim.. Buharda haşlamayla aynı oluyor, suyunu dökmediğim için.. 7. Aydan sonra hemen hemen her besini denemiş oluyor zaten kendi yemeklerimizden yedirerek devam ettim... Şu an 4 aylık küçük oğlum ona da aynı şekilde yapıcam.. Çünkü bebeğe özel olarak yapılan şeylerin sonu gelmiyor, çocukta seçici oluyor sonrasında... Bugün takip ettiğim bi dr da bu düşüncede olduğunu söyledi, daha rahat etti içim... Siz de içinize nasıl siniyorsa öyle devam edin... Bu arada bebeğiniz başını dik tutabiliyorsa, oturabiliyorsa, siz yemek yerken kaşığı takip ediyorsa, yemeklere meraklıysa katı gıdaya başlayabilirsiniz.. Doktorunuz kilo alımında sorun yoksa büyük ihtimalle 6.Ayı beklemenizi önerecektir..