doktor ve hastahane bulma

13fa8a6a profile picture

13fa8a6a |

merhaba 4 haftalık hanileyim ilk gebeliğim özel mi tercih etmeliyim devlet mi kafam çok karışık

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Merhaba, öncelikle hayırlı olsun.. 3 çocuğum var ve hepsinde de detaylı ultrason zamanına kadar devlete sonrasında özele gittim ve doğumumu özelde yaptım.. İlk zamanlar sadece tahlil için gidiyorsunuz, rutin kontrol yapılıyor.. 2 li tarama testini de devlet hastanesinde yaptırabiliyorsunuz.. Ve ayda bir gidiyorsunuz kontrole.. Özel hastanenin pahalılığını göz önünde bulundurursanız ilk 4 5 ay gereksiz masraf oluyor.. Detaylı ultrason zamanında özele geçip doğum doktorunuzu ordan seçebilirsiniz..