13fa8a6a |
merhaba 4 haftalık hanileyim ilk gebeliğim özel mi tercih etmeliyim devlet mi kafam çok karışık
13fa8a6a |
merhaba 4 haftalık hanileyim ilk gebeliğim özel mi tercih etmeliyim devlet mi kafam çok karışık
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun.. 3 çocuğum var ve hepsinde de detaylı ultrason zamanına kadar devlete sonrasında özele gittim ve doğumumu özelde yaptım.. İlk zamanlar sadece tahlil için gidiyorsunuz, rutin kontrol yapılıyor.. 2 li tarama testini de devlet hastanesinde yaptırabiliyorsunuz.. Ve ayda bir gidiyorsunuz kontrole.. Özel hastanenin pahalılığını göz önünde bulundurursanız ilk 4 5 ay gereksiz masraf oluyor.. Detaylı ultrason zamanında özele geçip doğum doktorunuzu ordan seçebilirsiniz..