6414846d |
40’ımız yeni çıktı saçımda çok fazla beyazım var dip boyası yaptırmak istiyorum boyatmamda bir sakınca olur mu ya da bitkisel boya mı yaptırmalıyım
6414846d |
40’ımız yeni çıktı saçımda çok fazla beyazım var dip boyası yaptırmak istiyorum boyatmamda bir sakınca olur mu ya da bitkisel boya mı yaptırmalıyım
Bir şey olmaz ya benimde daha kırkım bugün çıktı bir hafta önce saçımı boyattım