Doğumdan sonra saç boyatma

6414846d profile picture

6414846d |

40’ımız yeni çıktı saçımda çok fazla beyazım var dip boyası yaptırmak istiyorum boyatmamda bir sakınca olur mu ya da bitkisel boya mı yaptırmalıyım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

fatmaaelden01 profile picture

Bir şey olmaz ya benimde daha kırkım bugün çıktı bir hafta önce saçımı boyattım

Doğumdan sonra saç boyatma için cevap | Momy