Merhaba, 4 aylık oğlum var sağlık ocağı demir ilacı verdi bugün başladık 5 damla sağlık ocağının verdiği D vitamini gaz yapıyordu Ocean'a geçtik doktor eğer demir ilacını tolere edemezse Ocean'a geç dedi ama iki saat önce verdim. Verdiğimden beri uyutamıyorum, tam uyutacakken gazdan dolayı ağlamaya başladı. Gaz sorunu yoktu kendi çıkartıyordu yardımcı oldum gaz bombasına dönmüş resmen ilk defa o kadar gaz çıkarttırdım. Sanki inliyorda kabızlık sorunundan korkuyorum çünkü daha önce hiç olmamıştı. Bir kere kullanma da böyle şeyler oluyor mu yoksa oğlum mu bozuldu? Ocean'a mı geçelim? Siz ne kullanıyorsunuz?
Demir İlacı
Cevaplar
normalde gündüz uykusu 1.5 2 saat arasiydi ama şimdi 30-40 dk şekerleme yapıp uyanıyor 1 saat sonra tekrar ağlayarak uyuma krizi ama uyumamak için direniyor sürekli kucak isteği var oyun oynarken bile sıkılıyor hemen ağlıyor genel bı huzursuzluk ağlama var böyle değildi emerken sürekli etrafa bakma var tummy time yapmak istemiyor en fazla 5 dk tutabiliyorum sürekli yeni bişey bulmaya çalışıyorum sıkılmasın diye şarkı söylüyorum konuşuyorum dışarıda gezdiriyorum yağmur rüzgar olmazsa tabii böyle durum