bebeğim 7 haftalık burun tıkanıklıgı ve hırıltı problemi var serum fizyolojik ile temizlemeye çalışıyorum ama hırıltısı geçmiyor. özellikle sabahları 5 den sonra uyku kalitesi düsüyor. burun aspiratörü kullanmaya ne zaman baslanmalı erken mi. başka bir cözümü de var mı
burun tıkanıklıgı
Cevaplar
Tüm aile grip olduk ve 3 haftalık bebeğimde aynı sorunu yaşıyorum. Serum fizyolojik ile her uyku öncesi temizleyip, bol bol emzirirseniz zamanla açılacaktır.. Emzirmekte rahatlatıyor.. Bebeğiniz neredeyse 2 aylık olmak üzere aspiratör kullanabilirsiniz, özellikle serum fizyolojik ile temizledikten sonra aspiratör ile kalanı çekebilirsiniz, çok fazla vakumlamadan yavaşça yaparsanız sıkıntı olmaz.. Bir de baş ucuna yarım soğana 4 5 tane karanfil saplayıp bırakın, tıkanmasını önler.. Geçmiş olsun 🤲❤️