Doğduğu günden beri kendini gererek zorla ayağa kaldırıyor. Uyumaya çalışırken de normal dururken de. Ayağa kalktığımda susuyor gevşiyor. Geçen kucağımdaki pozisyonu ve boşluğu bozmadan yatağın kenarına hafifçe popomu koyduğum an bağırdı. Ya sensörün mü var çocuk? Popom bile hissetmedi daha oturduğunu! Bunu neden yaparlar?
Bebekler Neden Ayakta Olmamızı İster
Cevaplar
3 tane duruyor evde bi kenarda çünkü 17 aylık kızım var bebişi kucağımda görünce çıldırıyor bırakmamı istiyor, sürekli sök tak yapmak da zor geliyor, o yüzden kullanamıyorum malesef