Doğduğu günden beri kendini gererek zorla ayağa kaldırıyor. Uyumaya çalışırken de normal dururken de. Ayağa kalktığımda susuyor gevşiyor. Geçen kucağımdaki pozisyonu ve boşluğu bozmadan yatağın kenarına hafifçe popomu koyduğum an bağırdı. Ya sensörün mü var çocuk? Popom bile hissetmedi daha oturduğunu! Bunu neden yaparlar?
Bebekler Neden Ayakta Olmamızı İster
Cevaplar
Ahh biz çok haklıyız aslında anneler olarak ama gel gör ki bebekler haklı tanımıyor 😅