Bebekler Neden Ayakta Olmamızı İster

8xn2j7tb2k profile picture

8xn2j7tb2k |

Doğduğu günden beri kendini gererek zorla ayağa kaldırıyor. Uyumaya çalışırken de normal dururken de. Ayağa kalktığımda susuyor gevşiyor. Geçen kucağımdaki pozisyonu ve boşluğu bozmadan yatağın kenarına hafifçe popomu koyduğum an bağırdı. Ya sensörün mü var çocuk? Popom bile hissetmedi daha oturduğunu! Bunu neden yaparlar?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Vallahi bunun sebebini bilen yoktur diye düşünüyorum çünkü hepsi aynı.. Bi kendini gererek kalkması genelde gaz varken çıkaramadığı zaman oluyor, ayağa kalkıp kurbağa pozisyonunda tutuyorum ayaklarını elimin içinde tutup bacaklarını büküyorum o zaman rahat edip duruyor, o anda oturuyorum uykuya dalınca bacaklarını uzatıyorum öyle uyuyor.. Ayakta bizim yürümemizle sallanıyorlar ya, anne karnındayken yürüdüğümüzdeki ritmi yakalıyorlar bence o yüzden bu davranış ama başka sebebi var mı bilen söylesin 😅

Bebekler Neden Ayakta Olmamızı İster için cevap | Momy