bebek bezi sahtesi gerçeği olur mu

zeynep profile picture

zeynep |

kızlar doğumdan beri sleepy bio natural kullanıyorum ama fark ettim ki iki farklı kalite var, bir tanesi normal boyutu da iyi yumuşak diğeri poşet gibi hışırtılı ve sert zaten bebeğimin de karnının altı hemen kızarıyor, 3 sıkıyor diye 4 numara aldım kalitesiz olmasını geçtim 3'le aynı büyüklükte resmen sinir oldum 100 tane bez var mecbur başka aldım, sizde böyle bir durum fark ettiniz mi neden böyle oluyor, sleepynin kendisinden alıyordum ama her zaman stok olmuyor başka satıcıdan ya da ebebekten de aldığım oldu

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

zeynep profile picture

ebebekten aldığınız da hiç kötü çıktığı oldu mu ben 46 lı bir paket almıştım kötüydü

bebek bezi sahtesi gerçeği olur mu için cevap | Momy