Bebek aşısı😟

<A> mammy  profile picture

<A> mammy |

Arkadaşlar,ben bebeğime aşı vurdurdum. Bebeğim 3 aylık çok endişeliyim.Sizde nasıl geçdi aşı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mervee2034 profile picture

Ben pazartesi yaptırdım, akşamında ağladı bacaklarda kas ağrısı yapabiliyormuş. Ateşini sürekli takip ettim 38i bulmadıkça ilaç önermedi doktor. Olmadı da şükür. Bayağı bir huysuzluk yaptı ama ikinci günde mızmozdı şuan daha iyi gibi

Bebek aşısı😟 için cevap | Momy