Arkadaşlar,ben bebeğime aşı vurdurdum. Bebeğim 3 aylık çok endişeliyim.Sizde nasıl geçdi aşı?
Bebek aşısı😟
Cevaplar
Ben pazartesi yaptırdım, akşamında ağladı bacaklarda kas ağrısı yapabiliyormuş. Ateşini sürekli takip ettim 38i bulmadıkça ilaç önermedi doktor. Olmadı da şükür. Bayağı bir huysuzluk yaptı ama ikinci günde mızmozdı şuan daha iyi gibi