bebeği reflü/sessiz reflü geçiren var mı?

6abc4774 profile picture

6abc4774 |

Bebeğim 3 aylık olacak sanırım reflü belirtileri gösteriyor başlarda kusuyordu sonra az emmeye başladı kusması bitti ama bu sefer az emince de sık acıkır oldu. sık emiyor gece gündüz ama sanırım yine az emiyor çişli bez sayısı azaldı kilo artışı azaldı sırf böyle emdiği için. uzun emmek istemiyor uzatınca çığlığı basıyor tepiniyor kendini ittiriyor. hep maksimum 6-7 dk emiyor. hatta süre tuttum 3 dk emdi 2 dk beklettim tekrar emzirdim bir dk sürmedi aynısı oldu. 6 dk içinde emdi emdi emmedi aç kalıyor bu bebek. reflü olabilir mi? yaşayan var mı ? neler yapılabilir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Bebeğiniz kendisi istediği gibi duracaktır zaten, nasıl rahat ediyorsa..