antibiyotiksiz mastit tamamen geçer mi

annekuş` profile picture

annekuş` |

selamün aleyküm, bebeğim ilk doğduğu zamanlarda bile çok fazla sütüm vardı ve bebeğim farklı sebeplerden ememiyordu pek fazla, mastit oldum. üç ay oldu özellikle mastit için antibiyotik kullanmadım eskisi kadar çok sıkıntı yaşamıyorum ama hâlâ bazen tekrarlıyor bir kaç gün sürüp geçiyor. böyle olduğunda sütüm de azalıyor, tahminimce tıkanıklık da oluyor. genel olarak bilgisi ve tavsiyesi olan var mı? farklı sebeplerden antibiyotik kullanmak zorunda kaldım daha fazla kullanmak da istemiyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

silayayann profile picture

merhaba öncelikle geçmiş olsun bende de aynı sorun oldu kullanmamaya direndim fakat durum geçiyor gibi oluyor daha da artıyordu iki ayrı antibiyotik kullandım doktor süte az miktarda geçer endişe etme bol su iç dedi ve 3 günde geçti bir daha da tekrarlamadı .