8.Ay Gaz Sorunu

Egeyilmaz profile picture

Egeyilmaz |

8 aylık anne sütü alan bebeğimin gece beslemelerinde yaklaşık 10-20 dk tüm gazını çıkarıp yatırmamıza rağmen gece hala gaza uyanıp geğirip geri yatıyor ve bir nokta da temelli uyanıyor. Bu aylarda hala bizim gibi gaz sorunu yaşayanlar var mı? Varsa bir çözüm bulabildiniz mi? Tüm annelere kolaylıklar diliyorum✨

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

zeynep profile picture

ben aynısını 4. ayda yaşadım hiç olmadığı kadar gazlıydı, tek sefer emmenin 5-6 kere gazını çıkardığım oluyordu ayrıca çok da kusuyordu, yan yatarak emzirdiğimde süt akışı yavaşlıyor ve daha sakin emdiği için hava da az yutuyor bunu keşfettim, birde akşam yatmadan rezene çayı içiyorum ama dönemsel bir şey olduğu için çay mı fayda etti yoksa o dönem mi bitti bilemiyorum