Bugün akşam üstü bi ıslaklık hissettim koştum hemen baktım kahverengi leke geldi biraz korktum neden olur doktora gitmelimiyim
6 haftalık hamileyim
Cevaplar
2 kez düşük yapmış biri olarak söylüyorum kesinlikle gitmelisiniz çünkü 6. Haftada bebek çoktan yerleşmiş olması gerekiyor, kanama için geç bi dönem, her ihtimale karşı doktora görünün, bebekle ilgili herhangi bir düşük tehdidi varsa progestan başlayıp önlem alabilir...