6 haftalık hamileyim

8htqsfy4dr profile picture

8htqsfy4dr |

Bugün akşam üstü bi ıslaklık hissettim koştum hemen baktım kahverengi leke geldi biraz korktum neden olur doktora gitmelimiyim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

2 kez düşük yapmış biri olarak söylüyorum kesinlikle gitmelisiniz çünkü 6. Haftada bebek çoktan yerleşmiş olması gerekiyor, kanama için geç bi dönem, her ihtimale karşı doktora görünün, bebekle ilgili herhangi bir düşük tehdidi varsa progestan başlayıp önlem alabilir...